Wednesday, November 16, 2011

Halverwege

Hier een korte update. We zijn na een heftig afscheid inclusief de "Hello-Goodbye" camera en een lange vlucht in Singapore aanbeland. Kindjes zijn zo brak als ik weet neit wat. Ze hebben wel allemaal een beetje geslapen. Jeroen heeft het er het moeilijskte mee en is niet blij.

Esther en ik hebben niet geslapen en ik verwacht dat de komende vlucht ook niet. Misschien toch maar eens een wijntje bij het eten nemen!

Over een uurtje vertrekt onze 2e vlucht. Esther laat door een robot haar voeten masseren, de kinderen zitten in een speelding en ik heb een terminal ding gevonden.

Wordt vervolgd!!

4 comments:

Anonymous said...

Lieve kinders,

Ben blij iets van jullie te horen. So far so good. Nog even volhouden en dan kunnen jullie gaan genieten.
Wij zitten inmiddels weer in ons "eigen" huis, missen de kinderstemmetjes 's ochtends, maar genieten wel van de rust, ons krantje en het ontbijt.
Lieve groet en een dikke kus,

Oma cobie en Opa Rens

Marlies said...

Ik heb dinsdag aan jullie gedacht en ben stiekem jaloers geweest. Lekker bijkomen straks en genieten van een nieuwe start. Groetjes, Stef en Marlies

Anonymous said...

veel succes jongens. je moet maar denken dat kinderen van een reisje naar Zeeland ook brak kunnen zijn ;)
Sterkte (ook aan Jeroen)!
Amin wenst Jeroen een goeie reis en vindt het `vet`dat hij in een vliegtuig zit.
Groetjes, Naïma

Heidi van Strien said...

Lieve Jeroen, Jasper, Eva, Esther en Maarten,

ik was erg benieuwd hoe de reis verlopen was en ben dus even op jullie blog gaan kijken.
Ik mis echt een vrolijk mannetje, met een stralende lach!!!

Jeroen, heel veel liefs van juf Heidi en natuurlijk alle kinderen....we hebben de afgelopen 2 dagen veel aan je gedacht!
Alle goeds!
Ik blijf jullie volgen!

Groetjes Heidi van Strien