Thursday, November 17, 2011

The eagle has landed

....eeeeeeeeeeen we zijn er! Mijn hemel wat een lange vlucht weer. Het 2e deel van de reis hebben de kindjes gelukkig wat geslapen en ik ook. esther geloof ik nog steeds niet veel.

Toen jeroen halverwege de vlucht wakker werd voelde hij zich niet zo lekker. Esther met hem naar de WC gegaan. Toen hij weer naar buiten kwam heeft hij bij de WC het HEEEELE ganpad volgekotst. Ik zat nog in mijn stoel en vond het eten al wat zuur ruiken zeg maar. Enfin, Esther met 2 lege waterbekertjes aan het scheppen, en daarna hebben de stewardess het allemaal netjes weer opgeruimd. Genoeg te beleven dus. Los van het grote braakfestijn een lange maar rustige vlucht.

Bij de douane stond een nederlands mijnheer en we zijn er vlot doorheen gekomen. Hebben niet eens al onze 100 tassen binnenstebuiten hoeven keren. De snuffel beagle sloeg nog wel even aan, maar er zat niets eetbaars meer in de tas. Al met al ging dat deel echt buitengewoon voorspoedig.

Vanacht om 2 uur zijn we in bed gerold. Om 6 uur was Eva wakker en ik ook. Even opgefrist onder een lekkere douche en nu zit ik in de lobby te internetten. eva zit de Ipad te mollesteren (geen draadloos internet in het hotel dus zij mag even spelen). Gaan we nu naar het ontbijt buffet omdat voor de rest vast uit te testen. Vandaag kijken of we een autotje kunnen huren en naar de dierentuin ofzo, en vanavond als het goed is de nieuwe auto! Ben benieuwd en wordt vervolgd!

Maarten

2 comments:

Maaike said...

Hallo lieverds,

Wat goed dat we al zo snel wat horen van jullie! Is Jeroen al weer wat opgeknapt? Ik ben erg blij dat die lange reis achter de rug is. Straks kan het echte genieten beginnen! Dikke kus voor jullie allemaal,

Jaap, Maaike, Lieske & Jente

kel said...

hallo luitjes, ja dat het een hele reis is kan ik me ook nog goed herinneren. maar dan ben je daarna ook wel echt in het paradijs. Voelde het een beetje als thuiskomen? wel gaaf, vanaf morgen weer een vette 4x4 onder je kont en lekker de natuur in. veel plezier. kel en marjon