Friday, April 4, 2008

Nieuwtjes

Zo, weer even tijd voor wat laatste nieuwtjes.

Als eerste heeft Jeroen voor het eerst op zijn potje geplast! Hoera, hulde, jippie. Hij heeft hiermee eindelijk zijn duplo "scoop" verdiend en is er helemaal mee in de wolken. Hij kwam zelf met zijn potje aanzetten en vertelde dat hij moest plassen. Heeft Esther hem geholpen zijn luier uit te doen en vervolgens heeft hij een klein plasje op de pot gedaan. Helaas is het tot nu toe bij die ene keer gebleven, maar goed, de kop is er af zullen we maar zeggen.

Met de boys gaat het verder goed. Sinds jasper zijn eigen kamer heeft slaapt hij een stuk beter. Helaas is Jeroen nu 6x per nacht wakker dus we krijgen nog steeds belachelijk weinig slaap en dat breekt ons toch wel op. Af en toe zit er een goede nacht tussen en dan laadt je weer een beetje bij. Jasper tijgert inmiddels het hele huis door en gaat daarbij ook flink hard! Let je evenniet op heeft hij de computer aangezet of ligt hij op een CD te sabbelen. Het is een lekker menneke en ik ben blij dat ik nu eindelijk ook een goede band met hem heb opgebouwd. Dat duurde een stuk langer met Jeroen, maar nu zijn we helemaal blij met elkaar.

Tot slot ben ik vandaag voor het eerst met de mountainbike over de kop gegaan tijdens het afdalen. Ik ging nog even snel fietsen voor het donker werd maar moest wel zwaar in de schemering weer terug naar beneden. Ik vond zelf dat het lekker vlot ging tot ik een bocht nam en er een auto de berg op kwam tuffen. Ik moest vol in de ankers en omdat ik op het smalle pad net wat te ver naar de kant ging kwam ik in het losse grind terecht. Ik zag mijn voorwiel wegglijden en vervolgens heb ik mijn fiets ingehaald: een salto over het stuur heen en zo het grind in. Wonder boven wonder had ik alleen een schram op mijn been en gelukkig ben ik ook niet doorgegleden het ravijn in. Effe schrikken dus, maar met een sisser afgelopen.

Hela, Jeroen heeft net zijn 2e plasje opde pot gedaan!!! as we speak zullen we maar zeggen. Esther doet nu een dansje voor hem!! Gaat het toch nog gebeuren. Nou, even mee feesten dan maar! Tot de volgende keer!

2 comments:

Anonymous said...

Hallo Jeroen,
Wat goed van je dat je op het potje geplast hebt. Oma gaat voor jou nu een donkerblauwe auto kopen. Dat hadden we toch afgesproken.
Let maar goed op de brievenbus.

Anonymous said...

Hallo Heuveltjes in verwegistan.
Leuk weer eens jullie site te kijken en te lezen dat alles goed gaat proficiat met Jeroen zijn prestatie op het potje nu ook nog zijn poepie erop en jullie zijn van een luierventje naar een echte grote jongen overgegaan als ze nu nog leren dat de nacht is om te slapen zou het helemaal een groot feest zijn voor het hele gezin en ging iedereen uitgerust uit bed maar ja je kan niet alles tegelijk hebben.Vorige week een midweek naar Berlijn en Polen geweest erg mooi maar te kort om alles goed te bekijken dus heb ik al besloten dat ik nog een keer naar Berlijn terug wil om alles goed te bekijken. Vandaad met Pit,Luc,Ilse,Patrick,Kel & marjon naar het zwembad geweest goed voor Pit om te oefenen voor het diploma. De zwemlessen van Luc staan even op een laag pitje hij was er niet zo weg van onder water te moeten met het lessen dus nu houden we het nog even op vrijzwemmen met hem wat hij geweldig vind want dan moet hij niet maar mag hij onder water als hij het zelf wil.Verder zijn ze in mijn huis beig met de badkamer wordt helemaal nieuw met een grote inloop douche heerlijk met veel warmwaterstralen en zo nu nog een grote bende maar ik hoop dat het over een paarweken klaar zal zijn zodat ik lekker lang en luxe kan douchen. Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte van de gang van zaken in het Waspikse. Een lieve groet en knuffel vooral voor die heerlijke boefjes en tot schrijfs maar weer Marijke XXXXXXXX