Friday, January 25, 2008

Foto's part 2





1 comment:

Anonymous said...

Wat een gave foto`s
echt geweldig ik zie wel dat jullie het goed naar je zin hebt daar aan de andere kant van onze aardbol.
Nog even en de vakantie is afgelopen ik tel de dagen al dat Kel & Marjon naar jullie komen. Het weer is ook prima zie ik wel Coby & Rens geniet er nog maar van want hier is het niks met het weer veel regen en veel grijs niet mijn favorite kleur maar ja we doen het er mee.Vandaag gewoon gewerkt en tussendoor even getennist met Sarie en de andere dames. Morgen naar Veldhoven repeteren met het koor voor Carmina Burana.Zondag de verjaardag van oma van Iersel ze is bijna 91 en dat moet gevierd worden de kleinkinderen gaan dan koken en we eten het lekker samen op dat wordt genieten. Verder hier niet veel meer te melden dus ga ik er mee stoppen een knuffel uit Waspik en heel veel groeten tot schrijfs maar weer. Marijke