Sunday, May 11, 2008










4 comments:

Anonymous said...

wat een snoepies.........

Anonymous said...

Lieve kinderen,
Ik heb wel weer behoefte aan een verhaal en aan nieuwe foto's. Kan dat geregeld worden??
Hier is verder alles prima. Jaap en Maaike en Lieske zijn feest aan het vieren in Spanje, Lukas en Marieke zijn druk, druk, druk, Rens zit in Ijhorst en Janna en ik bewaken het kasteel in Drunen. Bij het LF gaat het goed, ook druk en met mijn g-lessen wil het nog niet erg lukken. 's Is moeilijker dan ik dacht, maar ja, de aanhouder wint zullen we maar zeggen.

Groetjes en een dikke kus van Cobie en Janna

Anonymous said...

waar blijven de 'verse' foto's van juni???

we wachten vol verwachting....

Kel & Marjon

Anonymous said...

He Heuveltjes een beetje lui aan het worden(zijn)of druk druk druk net als in Waspik ik zal toch even een paar woordjes schrijven Het is hier nu wel zomer buien en zon wisselen elkaar af en het leven gaat hier gewoon door vorige week nog met Leuni bij Coby en Rens gegeten heerlijk en super gezellig beter dan alleen zullen we maar zeggen in het week end heb ik het druk ook eters en zondag bezoek dus ik hoef me niet te vervelen.
Zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte heeeeeeeeeeeel veeeeeeel groeten en een dikke knuffel voor jullie alle vier Marijke